wennen - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Kenneth - WaarBenJij.nu wennen - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Kenneth - WaarBenJij.nu

wennen

Door: kenneth

Blijf op de hoogte en volg Kenneth

13 December 2011 | Nederland, Groningen

Afgelopen zondagochtend na heeeel veel uren aangekomen op schiphol. Ondanks dat Sjoukje en ik beide met een andere maatschappij vlogen en via een andere route kwamen we toch bijna tegelijkertijd aan op schiphol.

Daar de fietsen uit de dozen gehaald en in elkaar gezet. Toch iets makkelijker dan met die dozen zeulen om ze later alsnog in elkaar te moeten zetten. Ook heb je dan geen grote dozen in je huis..

Louise stond ons op te wachten, altijd gezellig. Na een kop koffie de trein gepakt en richting Groningen gegaan.. Het stukje naar huis vanaf het station was toch n stuk kouder dan de ritjes die we in Vietnam hebben gedaan..Welkom thuis..
Gelukkig aardig geslapen in het vliegtuig dus weinig last en nu weer fijn aan het werk met wat vage herinneringen aan Vietnam en fijne temperaturen..

We hebben genoten van het land en de mensen. Ook fijn om vrienden te ontmoeten en er wat tijd mee door te brengen. maar zoals altijd aan alles komt een eind..

Hoop dat jullie n beetje een idee hebben gekregen wat we hebben gedaan.

Tot de volgende reis.

• 13 December 2011 - 16:48