Hanoi - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Kenneth - WaarBenJij.nu Hanoi - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Kenneth - WaarBenJij.nu

Hanoi

Door: Sjoukje

Blijf op de hoogte en volg Kenneth

17 November 2011 | Vietnam, Hanoi

GEARRIVEERD! Na einde van de studiereis in Hong kong afscheid genomen van de studiegenoten. Zij vlogen met een korte tussenstop terug naar NL. Pieter en ik hadden nog een nacht in HK om daarna onze vakanties aan te vangen.
Met de trein binnen een half uur op het station downtown HK en een klein stukje met de taxi neer het hotel gegaan. Onderhand was het 23.00. Even andere kleren aangetrokken om daarna eens te kijken wat er nog te doen was in de buurt. Leek wel of de halve stad een jet lag had want de straten zaten vol met etende mensen. Toen we rond 2-en het hotel opzochten waren er nog steeds mensen aan het eten.. optima forma 24uurseconomie.

de volgende dag had ik nog 4uur op nog enkele zaken te regelen, pasfoto's voor visum, dollars en een fietscomputer. En mijn fiets oppikken bij het hotel.
Foto's en fiets waren belangrijkst en gelukt. Voordeel is dat je direct op het treinstation kunt inchecken. Scheel een hoop gedoe met het slepen met die fiets. Dus top geregeld. Na een korte vlucht van 2 uur aangekomen in n lekker warm Hanoi en verenigd met Sjoukje. Want die stond mij fijn op te wachten op het vliegveld.
Vandaag fiets in elkaar plakken, bandjes oppompen en tas inpakken. Dus blijkbaar gereed voor hetgeen we hier (onder andere( zijn, fietsen in Noord Vietnam!