weerzien - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Kenneth - WaarBenJij.nu weerzien - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Kenneth - WaarBenJij.nu

weerzien

Door: Sjoukje

Blijf op de hoogte en volg Kenneth

17 November 2011 | Vietnam, Hanoi

na een goede vlucht aangekomen in hanoi. op de luchthaven stond ngoc (vietnamese reisleider die we 2 jaar geleden waren tegen gekomen en waar we weer contact mee hadden gezocht) me al op te wachten. dat was wel erg fijn want met koffer en overmaatste doos met fiets is het niet handig je te verplaatsen. zeer handige reisleider want regelde taxi en hotel dus het was relaxed aankomen in een stad vol chaos.
het was al wel 9 jaar geleden dat ik hier was en de hectiek lijkt zeker alleen maar toegenomen. maar het blijft zijn charme houden, zeker in het oude gedeelte met de kleine straatjes, waar zich ook het hele leven afspeelt, er wordt gegeten, gedronken, gehandeld, gewerkt,echt alles past op de kleine stoepjes(behalve dat je er niet fatsoenlijk over kunt lopen zoals wij de stoep gebruiken!) Ken opgehaald van de luchthaven, ook fijn en gisteravond met Ngoc naar de lokale bia hoi (biertent op stoep, met plastic lage tafeltjes en krukjes) eten en drinken. bier hier is dagvers en met weinig alcohol, dus goed dorstlessend en zonder kater. was een gezellige avond, ngoc moest vandaag weer op pad met een groep dus we zullen hem niet meer zien, maar nog wel wat tips gehad,dus we kunnen bijna op pad!

• 17 November 2011 - 16:21

Sippie En Klaas:

Tjonge, wat heerlijk om daar lekker even wat rond te struinen. Zeker met het vooruitzicht om zo meteen lekker op het fietsje te stappen en onderweg te zijn. Wij kijken alvast jaloers uit naar jullie verhalen.
    Heel veel plezier!

• 17 November 2011 - 19:36

Linda:

en natuurlijk zijn jullie weer in een lekker warm land... en jahoor, mist en vriesweer... en ik denk dat we binnenkort kunnen schaatsen.. haha!
    maar dus weer goed aan het genieten saampjes zo te horen, mooi begin van weer een super stoere reis.. geniet er lekker van, Liefs