snelle info - Reisverslag uit Viñales, Cuba van Kenneth - WaarBenJij.nu snelle info - Reisverslag uit Viñales, Cuba van Kenneth - WaarBenJij.nu

snelle info

Blijf op de hoogte en volg Kenneth

19 December 2013 | Cuba, Viñales

Lopen hier lichtjaren achter en geen wifi oid dus oldskool in n hokje achter n trage computer met weinig internet tegoed.
Kortom eerste week voorbij lekker gefietst veel kip en bonen gegeten.
Rondje aan de westkust bijna volbracht en morgen in 2 etappes terug naar Havanna op daar n bus proberen te krijgen naar de oostkant om daar het fietsen weer op te pakken.. Wie weet op korte termijn weer een bericht maar hangt veel af waar doe internethokjes staan en hoe snel die internetduif gaat vliegen.

Hier alles goed en goede fietstemperaturen.

Tot later en goede feestdagen

• 20 December 2013 - 07:31

Manon:

Have fun! Wij zwaAien vanaf de andere kant naar jullie ;). Back to vasics dus! Ben. Benieuwd naar jullie verhalen in 2014 ;)!

Manon

• 20 December 2013 - 11:54

Erika:

Hallo lievies,

Nou, klinkt echt als een heerlijke ouderwetse vakantie zonder internet !
    Ik zou zeggen. Geniet ervan ! Hoef je ook niks te volgen, tweeten, facebooken........kortom gewoon lekker fietsen. Jullie ook hele fijne feestdagen ! en als je tijd hebt......en het niet vergeet......of wegsmelt........neem voor mij dan ff een lekker stukje Cubaanse melkchocola mee, knipoog
    Liefs Erika

• 23 December 2013 - 14:42

Monique Grijseels:

Ola vakantiegangers!
    Heb al wel wat smsjes gehad, soms een paar achter elkaar, maar wellicht dat niet
    alles aankomt, ook mijn reacties niet? Vandaar dit bericht.
    Karlijn heeft jullie ook gecontact, inmiddels trotse moeder van een nieuwe wolk :-)
    Ze klonk vrolijk en al best wel weer fit, hoe dapper!
    Ook het logeerpartijtje heeft al plaatsgevonden, en de dorstige planten zijn ook
    voorzien, kortom..... alles z'n gangetje in 050.
    En oh ja, geen blauwe envelop tot nu toe?
    Het WV bestuur heeft het knap lastig met de nieuwjaarslocatie, we hebben nu
    de Wolkenfabriek op 1 (met een paar nog uit te zoeken voorwaarden) en het
    Kasteel achter de hand als uitwijkoptie?
    Wordt vervolgd!
    Jullie heel veel (fiets)plezier en fijne dagen gewenst, wij duiken in de
    kerstkransjes enzo..... :-)

XXXQ&co