lost of memory - Reisverslag uit Ao Nang, Thailand van Kenneth - WaarBenJij.nu lost of memory - Reisverslag uit Ao Nang, Thailand van Kenneth - WaarBenJij.nu

lost of memory

04 April 2017 | Thailand, Ao Nang

De ochtend weer redelijk op tijd op pad en met goede zin weer begonnen aan de dag etappe... toch weer laten verleiden om de voorgestelde fiets route te nemen.. ook vandaag schoot t weer lekker op.
een dag met veel karst gebergte dus mooie vergezichten. En uiteraard ook weer even verkeerd gefietst. Dit had wel n deja vu moment tot gevolg. In dezelfde omgeving zijn we ook verkeerd gereden in 2010.. zo zie je maar een ezel....
komt nu ook nog eens bij dat ik in principe niet verkeerd hoef te rijden aangezien ik gps heb en die mapsme die me de weg wijst... maar als ik daar constant naar kijk zie ik weer weinig vd omgeving, dilemma's... weer n mooi stikje rijden en hier en daar toch nog herkenning van onze fietstocht van zeven jaar geleden... wat ik in ieder geval niet meer ga bezoeken is het fossil shell beach.. voor deze enorme bezienswaardigheid zijn we de vorige keer n stukje omgefietst en dat was al eigenlijk te veel...
Tijdenst fietsen had ik me bedacht dat ik ofwel naar Ao Nang of Krabi zou gaan... maar de gedachte ben iktoch ergens kwijtgeraakt tijdenst fietsen... na eerst langs n lang strand gefietst te hebben aangekomen in Ao Lang en nu ook weer enige herkenning.. het zou in Drenthe als n lintdorp bekend staan... langgerekt en weinig bebouwing achter de hoofdstraat. Na wat zoeken n hotel gevonde die er goed uitzag en nog niet te ver vanaf t strand,
na geïnstalleerd te zijn en powernap., naar buiten... en toen herinnerde ik met t weer.... rukdorp,... waarom? Dat bleek met name de volgende avond aangezien er weer teveel water naar beneden kwam. Maar gelukkig maakte de livestream van de Ronde van Vlaanderen de avond weer helemaal goed... toch fijn wifi...

Waarom dus... Door de lengte en dat ze op een of andere manier er niet iets van maken qua vertier. Nu leek het al wat beter geworden tezijn maar het is in hoge mate en grote opeenhoping restaurants en dan metname Indiaas. Zijn volgens mij ook veel toeristen uit die streek maar dat is niet zeker. Naast veel Aziatische toeristen toch ook westerse. Maar wat die hier doen...geen idee...kortom beetje jammer dat ik niet naar Krabi gegaan ben... de volgende bestemming is gekozen puur op basis an afstand in combinatie met het feit dst mapsme aangeeft daf er meerdere hotels zijn. Autoafstand 79km, fietsafstand 97km.. je raadt t al t is de langere geworden... de paar extra kilometers zullen me echt de das om doen. Voordeel is dat het vast autoluw is... nadeel is wel dat de was pas om 800 wordt afgeleverd en n heel vroeg vertrek er dus niet in zit..

Ben benieuwd of t wat is.. maar ook dit soort etappes horen erbij.. niet wetende of t wat is en hoe t gaat verlopen.. maar echt erg kan t niet echt zijn of ...